Dagens bomb!

DAGENS BOMB: Silvermans säljer, sedan ett par tre dagar tillbaka, åter den datumlösa quartzversionen av CWCs dykare, dvs CWC Royal Navy Divers Issue Watch, i sin webshop! Det är första gången på två-tre år som det händer och frågan är hur stor upplaga av klockorna som finns på lager den här gången. Med tanke på den stora efterfrågan, haussen från mer etablerade kläd- och klockbloggare och det lilla utbudet på andrahandsmarknaden vågade jag inte chansa utan har redan lagt min order…

Direktlänk till webshoppen hittar du HÄR!

Snart på min arm…

9 thoughts on “Dagens bomb!

  1. Kim: Försökte maila dig nyheten i morse men mailen i din kommentarsprofil funkade inte… Kör på en quartz du med. I det här fallet är det ju tom befogat iom klockans bakgrund. Fast då dyker väl automatversionen upp nästa vecka…

    Snogge: Tackar! Det känns udda att köpa nytt för en gångs skull.

  2. måste motstå frestelsen…att köpa..fler klockor..men det är en CWC..fast quartz..får inte ha fler….:)

  3. Nä, det verkar inte bättre än att Silvermans lagt sig till med en, förhoppningsvis enbart semesterrelaterad, mañanaattityd när det kommer till leveranserna. Idag, 10 dagar efter lagd order, markerades den som ”Despatched” under ”Tracking” i deras webbgränssnitt. Nu är iaf klockan på väg och borde väl förhoppningsvis nå mig innan veckan är slut. Detaljanalys av klockan följer snarast möjligt efter leverans.

    • Konstigt, jag beställde efter att ha läst ditt inlägg och jag fick min i måndags. Märker även att dom verkar ha gjort om dom lite min har en borstad finish över hela klockan tillskillnad mot dom tidigare som är polerad överallt förutom bezelen.

    • Jo intrycket är gott, tycker att den ser bättre ut med en mattare borstad finish ,tycker att det ser mer ut som en toolwatch. Bytte även ut orginal bandet mot ett Zulu tycker det är bättra utan den extraflärpen som är på Nato banden. Det enda som stör mig lite är att det är ett litet glapp i bezelen , det kunde varit lite tightare men för övrigt e den kanon.

Kommentera

